2006-09-20

Lite nytt


Jag har fyllt år, 25.....

Jag fick jobbet på Hyresgästföreningen som verksamhetsutvecklare! Löneförhandlar imorgon....

Jag har fått igenom Karriärväxlingen på jobbet, innebär att jag säger upp migsjälv när jag vill och därefter får jag vara hemma och söka jobb med lön i sex månader.... fast det behöver jag ju inte nu!

Upptäckt att jag inte har några kläder att arbeta i, har ju gått i uniform i tio år! Det innebär SHOPPING! ;-)

Bestämmt mig för att åka till stockholm för att hälsa på Lillstrumpa, det innebär mera shopping! Och Sushi och Ko Pangang och chokladfabriken och en massa braiga härliga saker!

Tävlar i helgen: Högre spår, men det blir bara träning. Har inget kryp längre, har inget framförgående, inget inkallning m ställande, dålig tungapportering - finns det några fler moment...!

Tzuni har varit och fjällvandrat ett par dagar, medans bodde Nojja här, hon är så söt!