2006-02-11

Lugnt och lugnt

blir det ju sällan! Hade tvättdag igår och det tog hela dagen och nästan natten, hämtade det sista efter 22, men det berodde på att jag var på After Work på Olivers med Kompaniet. Det var riktigt trevligt, jag tror att vi var nästan 16 stycken. Och jag kan verkligen rekomendera alla att gå dit på fredagarna för det var en fantastiskt god buffé!

Idag har jag varit i Måttsund och tränat lite tekniker som jag lärt mig, det var riktigt roligt. Men det var kallt! Jag hade + 10 på min termometer (i solen) men det var det inte där, skulle tippa att det var - 63, ungefär.....
Nu tar jag hand om gårdagens tvätt, ser lite OS och väntar på att Karin ska komma och hälsa på. Vi ska göra sushi och marängsviss! Smarrigt!

Till Tottes matte vill jag säga: JAG VILL INTE VETA ATT NI ÄR I MALAYSIA! Var där förra året och längtar tillbaka så att det gör ont i magen! :-) Men ha så roligt ni......

Hoppas att alla har en trevlig helg!