2006-02-19

Söndag igen



I veckan har jag legat i fält och det är väl inte så mycket att säga om det, det var kallt. Kraxa har varit hemma och Carin har tagit hand om henne. Tzuni har varit hos sin bästa kompisar Börge och Jessica och haft det hur bra som helst!
I fredags var jag på AW (igen) med Fredrik och Carina och ett helt gäng andra människor, himla trevligt. Åkte sedan till Thomas och Maria för att dricka drinkar och se på film. Lika trevligt det! Lördag var Jessica och Börge här och hälsade på. Åkte till Victoria och fikade, kvällen gjorde vi gó middag och såg på melodifestivalen, ingen höjdare den där festivalen! Men trevligt med besök! Idag har jag sett på Staffeten med hög puls, önskar att jag själv skulle kunna fara ut och åka men jag har ont i halsen så jag tar det lite lugnt.

Här kommer bilder från Tzunis vecka:




Tzuni leder!


Tack Jessica för bilderna!