2006-05-01

Fälld!

Både jag och hundarna hade en nära döden upplevelse igår!
Skulle morgonrasta dem, kraxa är halt så hon fick gå i koppel, Tzuni såg sin chans och var allmänt olydig. När vi kom till skogen drog hon iväg, då tog jag en annan väg och hörde henne komma i full fart! Ställde mig stadigt och han tänka att det här kommer att göra ont! Sedan låg jag på backen som en död säl! Det gjorde ont i hela kroppen och såg min träning försvinna framför ögonen, som tur var höll bajspåsen som jag höll i handen... Men jag var skitig överallt! Arg som ett bi ropade jag in T och började dänga upp henne med kopplet som Kraxa satt i... Ah! Matte ska vi ta Tzuni, sen satt Kraxa i bakbenet på henne! Skrek åt Kraxa att släppa då högg Tzuni mig i handen, släppte och började sparka på kraxa. Fick tag i henne och virade kopplet ett par varm runt halsen och drog åt. Skrek sedan f***ns, d****a, sk*t hund! Där här är det sista du har gjort i livet! Märkte sedan att ögonen stod ut och det var dags att släppa...
Sedan gick dom lydigt fot hem och matte fick slänga in alla kläder i tvättmaskinen!